Járt már úgy, hogy készítetett egy weboldalt egy webfejlesztővel, aki utána eltűnt, és soha többé nem vette fel az Ön telefon hívását?
Így Ön benne ragadt egy olyan weboldalban, ami már rég nem tetszik Önnek, és sok mindent fejlesztene, javítana rajta?
Nagyon sok ügyfelünk ajánl minket ezzel a problémával küzdő ismerőseinek, mert mi nem hagyjuk magukra ügyfeleinket a weboldal átadását követően sem!
Az Önök számára a weboldal átadása után a karbantartási szerződésünk keretében telefonos és e-mailes, szükség esetén távoli asztali ügyfélszolgálati segítséget biztosítunk, melynek keretében:
- Megválaszolunk minden kérdését, mely weboldalával kapcsolatos
- A weboldala mögött álló statisztikai felület értelmezésével kapcsolatban felmerült kérdéseire is válaszolunk
- A weboldal adminisztrátori felületének kezelésével kapcsolatban nyújtunk Önöknek segítséget
- Segítséget nyújtunk Önnek Facebook, vagy más on-line marketing kérdésekben
- Használja „Mi lesz, ha valamit elrontok” félelem nélkül az admint! Javítjuk, ha valamit hibázik!
- Statisztikákat szolgáltatunk a weboldaláról és segítjük értelmezni is
Vélemények ügyfélszolgálatunkról:
Pege Zsóka Pingvin Nemzetközi Óvoda alapító tulajdonosa
„Előzékeny és segítő magatartásuk 1,5 évnyi közös munka után is jellemző rájuk. Ma már az online kampányunkat is Rájuk bíztuk. Jó velük dolgozni, mert tudnak azonosulni a feladattal és együtt örülhetünk a sikernek.”
Karsai Judit www.cukimamik.hu női portál tulajdonosa
„A mai napig, ha bármi problémám akad a honlap üzemeltetésével kapcsolatban, segítőkészen, szinte azonnal megoldják a problémát.”